tisdag 19 maj 2009

Update

Det var ett tag sedan. Har varit på banan, och saknat nätet. Gick inte fulsurfa heller i Stockholm. Men jag tog lite bilder. Var där och jobbade i fredags, träffade vänner och skötte om huset under helgen och spelade in en snutt tv med en minister i måndags + firade så klart min fantastiske son MATHIAS som fyllde 20!!Stureplan i fredagssolen.

EU-valstugor på gång.

Min förläggare Pelle från Efron till höger och Pertti från min bok Stella Polaris i mitten. Vem den där kvinnan är vet jag inte...

Jag klippte gräset...

...och solade...

...och hittade smultronblommor...

Sedan gick jag ut till skogen och hittade massor av fridlysta backsippor, Upplands landskapsblommor, röda kottar och nästan blommande lilikonvaljer!






På måndag spelade vi in ett samtal med en minister på Rosenbad. En kvart innan det var dags byttes hela lokalen. Men vi fixade det.

Morgondis i Hjärup nästa dag, när jag hade flygit hem igen. Men Stockholm in my mind - hade en underbar solig fredag där och träffade många intressanta människor. Här några gatubilder.