tisdag 10 mars 2009

Trött

Oj vilken dag. Fullmåne och tandvärk. Kunde inte sova så bra. Hittade en halvbränd träklubba på gården när jag släppte ut hunden på baksidan i morse. Vi trodde någon försökt tända på huset! Men det visade sig att Kristoffer hade hittat träbiten och tagit med det hem. Hade inte sett det igårkväll. Lika oroande är det dock att Kristoffer hittat den nära sin skola och berättade också att någon hade skjutit in raketer i en av skolbyggnaderna. Så Staffanstorps kommun - håll ögona på Hjärups skolor så ingen tuttar på!

Skulle kopiera filer från makens dator med till jobbet för min laptop har inte word ännu. Men just idag skulle han HA datorn med sig - brukar aldrig ha det - och jag fick abrupt sluta med vad jag gjorde i all hast på morgonen. På jobbet var det full rulle och hann inte äta. Då ringer väninnan som väntade med lunchen - vi hade ju kommit överens att jag skulle hem till henne och äta lunch...jag glömde. Och så fortsatte det hela tiden tills jag kom hem och mer eller mindre slocknade framför Två och en halv man på tv.

Tur att jag ska till TokHolma (kungliga huvudstaden) imorgon och kan vila upp mig där i lugnet. Här i söder är det ös hela tiden...