onsdag 21 januari 2009

Nu har vi internet - då och då

Idag fick vi upp nätet i Hjärup. Men på kvällen krånglade det. Det visade sig att det är operatörsproblem i Staffanstorp. Så inga långa bloggningar idag heller men haver tålamod - jag kommer att snart berätta mer om mina dagar här i Skåne. Just nu är det förstås mycket med nytt jobb, nytt hus, nya mobiler, ny dator (Mac) och sonens nya skola...mycket nytt på en gång. Men det är samma gamla jag och samma goa make, så grunden för vardagen är på plats. Och jag måste säga att jag gjorde helt rätt som hoppade av en statlig säker tjänst så här mitt i finanskristider och hakade på en liten men vass pr-byrå. Det är sååå roligt att jobba där och få träffa de smartaste pr-konsulterna i regionen och nationen. Jag nyper mig i armen så att det blir blåmärken för att tro att det är sant.