tisdag 2 december 2008

Jogga och yoga

Idag skulle jag jobbat hemifrån. Men jag vabbade (vård av barn) för Kristoffer är sjuk igen. Niklas är också förkyld men han gick till jobbet. Och Lilith är sjuk. Bara jag är frisk. Så jag tog hand om de sjuka. Samtidigt passade jag på att rensa i datorn och det är helt otroligt hur mycket material man samlat på sig på ett och ett halvt år. För att få lite frisk luft sprang jag i den kyliga skånska decembern med regn och rusk. Därefter gick jag till yoga på Studio S (dom är bra!) och gjorde en helt fantastisk timme med Siri som ledare. Jag klarade t o m ställningen där man står som ett träd, händerna som en antenn uppåt och stående på ett ben och blunda! Snacka om inre balans som man börjat få. Kan behövas enligt horoskopen - mellan 10 - 16 december kommer planeterna vara i motsatsförhållanden till varandra och i skarpt läge, vissa menar att Indien och Thailand har bara varit början. Det gäller att behålla sitt lugn.