måndag 24 november 2008

Avslut och menyer

Jag är helt slut i huvudet. Har idag fixat dom sista 150 felen och tilläggen i boken och nu ska den sättas om och in i tryck. Känns helt overkligt och lite mäktigt att ha fått se en bok att växa fram och många människor engagerade i att min text ska bli en bok: "Operation Stella Polaris, signalspanare på flykt" och ges ut av Efron & Dotter förlaget.

Och på jobbet börjar nedräkningen. Rätt skönt för det är nya organisationer och annat på gång och det är jobbigt att ställa om sig så många gånger som jag gjort nu under ett och ett halvt år. Och julen nalkas också, man känner redan glögglukten...

Jag var visst med på Sydsvenskan igår - en presentation av mig på mitt nya jobb: Wirten PR. Jag är mycket glad och stolt.

Och flytten närmar sig också. Jag var idag och tittade på det nya huset och det känns jättekul att få flytta in.

Och nu är det bara roliga plikter kvar. T ex att välja mat från matsedeln på den afrikanska restaurangen Simba i Göteborg där vi ska ha liten släktmiddag snart. Vi från Skåne hojtar till imorgon och talar om vad vi bokat på nätet på förhand...!

Sossarna brukar säga att de är stolta men inte nöjda. Jag är just nu nöjd, stolt och dödstrött. Gonatt!